Kodėl verta bėgti su kompresinėmis blauzdinėmis?

Ilgą laiką buvau pabėgęs nuo rašymo, nes vis nekildavo idėjų, kuo galėčiau sudominti. Ir štai – ta diena pagaliau išaušo. Noriu papasakoti apie paskutinį savo atradimą.

Prieš porą savaičių draugai iš aplenksave.lt pasiūlė išsibandyti naujas „Tonus Elast Active“ kompresines blauzdines. Kas ilgesnį laiką bėgiojate, tikriausiai jau žinote jų privalumus. O kam dar šis žodis ne toks artimas, trumpai nupasakosiu, kas per velns tuos blauzdėnės yr.

1

Kompresinės blauzdinės (kojinės) yra skirtos pagerinti treniruočių efektyvumą bei padėti kuo greičiau atsistatyti po intensyvių krūvių. Continue reading

Pasiruošimas Rygos maratonui (XVI – XVIII savaitės)

Štai ir atėjo išsvajotas savaitgalis, kai sėdžiu nuomojamame bute Rygoje ir bandau sudėti paskutinius taškus ant i visame pasiruošimo cikle. Per visą laikotarpį nuo sausio vidurio treniruotėse sugebėjau įveikti 1525km. Palyginus su ankstesniu pasiruošimu, tai daugiau nei du kartus daugiau. Tad, atrodo, viskam turėtų būti kuo puikiausiai pasiruošta, bet… Bet apie viską nuo pradžių.

99999

XVI savaitę jau ženkliai sumažinau krūvį, bėgiojau penkias dienas. Ilgiausia treniruotė truko 26km. Be to, šią savaitę teko sudalyvauti ir Miško trasos bėgime. Tiesa, čia rezultatų nesiekiau ir 10km prabėgau itin lengvu tempu. Continue reading

Pasiruošimas Rygos maratonui (XV savaitė)

Paskutiniu metu įvykiai klostosi taip greitai, kad net neturėjau progos prisėsti ir apibendrinti 15 – tos savaitės. Ši savaitė buvo paskutinė tokia intensyvi, o sekmadienį laukė paskutinis toks ilgas bėgimas. Viso per savaitę įveikiau 103km.

1111111111

Bėgimo savaitė prasidėjo deguonies įsisavinimo treniruote. 5km prasibėgau labai ramiai (apšilau), o tada laukė rimčiausias darbas – 5 atkarpos po 1200m. Bėgau 5km greičiu (apie 3:54/km). Viską sekėsi įvykdyti puikiai, jaučiausi pailsėjęs, o ir po kiekvienos atkarpos per 600m ristele greitai atgaudavau kvapą. Continue reading

Pasiruošimas Rygos maratonui (XIV savaitė)

Štai ir prabėgo 14 savaičių. Ši savaitė buvo viena iš sunkiausių. Bet ne todėl, kad nubėgau daugiausia kilometrų (viso labo 94km), bet todėl, kad kiekvieną dieną kūnas reikalavo vis daugiau poilsio ir sekmadienį į jo signalus nereaguoti jau nebegalėjau – kaip reikiant sutrumpinau distanciją ir nusprendžiau pailsėti. Kartais taip nutinka.

sweat

Antradienį jaučiausi dar turintis jėgų. Po darbo išskubėjau parko link ir apšilimui pabėgiojęs 5km pradėjau deguonies įsisavinimo treniruotę – 5 atkarpos po 600m (bėgau 5km greičiu, apie 3:54/km, nors ir ne visada pavyko išlaikyti tokį tempą). Continue reading