Pasiruošimas Rygos maratonui (XV savaitė)

Paskutiniu metu įvykiai klostosi taip greitai, kad net neturėjau progos prisėsti ir apibendrinti 15 – tos savaitės. Ši savaitė buvo paskutinė tokia intensyvi, o sekmadienį laukė paskutinis toks ilgas bėgimas. Viso per savaitę įveikiau 103km.

1111111111

Bėgimo savaitė prasidėjo deguonies įsisavinimo treniruote. 5km prasibėgau labai ramiai (apšilau), o tada laukė rimčiausias darbas – 5 atkarpos po 1200m. Bėgau 5km greičiu (apie 3:54/km). Viską sekėsi įvykdyti puikiai, jaučiausi pailsėjęs, o ir po kiekvienos atkarpos per 600m ristele greitai atgaudavau kvapą. Treniruote užbaigiau lėto tempo 4km atkarpa iki namų.

Trečiadienį tradiciškai prisijungiau prie F.O.C.U.S. organizuojamos treniruotės. Taip pat šią dieną gavau naujus bėgimo batelius, tai nekantravau išsibandyti. Iš pradžių bėgau lyg nesavom kojom, bet po to apsipratau. Su kompanijonais apibėgom porą ratų (apie 10km), tada dar vieną ratą aplėkiau savarankiškai ir patraukiau link namų, nes pradėjo jaustis nemenkas nuovargis. Tad viso nubėgau 18km vietoj planuotų 23km.

Ketvirtadienį laukė atsistatymo bėgimas. Bėgau išties lėtu tempu, bandžiau mėgautis procesu. Pradžioje bėgosi sunkokai, bet po to akyse nušvito ir treniruotę baigiau pilnas jėgų ir entuziazmo. Viso sukoriau 12km.

Penktadienis yra puiki diena vien dėl to, kad dirbti reikia tik iki 16val ir grįžęs namo dar spėju pusę valandos snūstelti prieš treniruotę. Taip kokybiškai numigęs pilnas jėgų išskubėjau į parką. Vėl prisijungiau prie bendraminčių, su kuriais apsukom du ratus, tada atlikom 3 serijas spec. pratimų ir, išsirinkę kalniuką, subėgiojom 5 pagreitėjimus. Po to liko tik 2km lengva ristelė iki namų. Galutinis rezultatas – 15km.

Šeštadienio rytą iš anksto buvau sutaręs su draugais lengvai prasibėgti. Kaip tarėm, taip padarėm – ramiai, draugiškai, gėrėdamiesi puikiu oru Vingio parke apsukom vieną su puse rato – lygiai 8km. Po bėgimo jaučiausi puikiai, atrodė, jog taip būčiau galėjęs bėgti ir bėgti…

…bėgti ir bėgti progą turėjau sekmadienį. Laukė paskutinis toks ilgas bėgimas – visi 32km. Pradžioje bėgau kartu su draugu (iki 18km), tada stabtelėjau, atsigaivinau vandeniu ir surijau fantastiškai skanų (rabarbarų skonio) geliuką. Pasipildęs atsargas nuskuodžiau toliau rinkti kilometrų. Ir čia, lyg perkūnas iš krūmų, užpuolė skausmas klubo srityje. To pasekoje privalėjau sulėtinti tempą. Buvo net minčių sustoti ir iki namų parkakti pėsčiomis, bet čia įtikinau save – tokių situacijų bus ir maratone, tad reikia pabandyti skausmą iškęsti jau dabar ir maratone tam būsiu bent kiek pasiruošęs. Ir šiuo atveju neprašoviau. Po keletos kilometrų skausmas dingo taip staigiai kaip ir atsiradęs ir paskutinę dešimtį kilometrų užbaigiau tvirtu žingsniu.

Savaitės diena Treniruotės tipas Distancija
Pirmadienis Poilsis 0km
Antradienis Deguonies įsisavinimo treniruotė 18km
Trečiadienis Vidutinio ilgumo bėgimas 18km
Ketvirtadienis Atsistatymo bėgimas 12km
Penktadienis Atsistatymo bėgimas su pagreitėjimais 15km
Šeštadienis Atsistatymo bėgimas 8km
Sekmadienis Ilgasis bėgimas 32km
Viso:   103km